Személyi asszisztens

Főállás hrcerex itt: Adminisztráció / Irodai munka Küldés emailben
  • Megosztás:

Állás részletei

Információk

Személyi asszisztens

 

Feladatok:

  • Telefonok, e-mailek kezelése, céges naptárak és határidők betartása, helyettesítés, irodai munka, jegyzőkönyvek készítése, hatósági ügyintézés.

Munkavégzés helye: Budapest és heti 1-2 alkalommal vidéki munkavégzés

Elvárások:

  • Angol folyékony nyelvtudás, illetve előny más idegen nyelvek ismerete társalgási szinten.
  • Gyakorlatias szemléletmód, rugalmasság

Microsoft Office professzionális ismerete.

  • Munkájára és önmagára igényes, precíz, megbízható, üzleti felfogással és kiemelkedő kommunikációs készséggel rendelkező egyén
  • B kategóriás jogosítvány

 

Amit kínálunk:

  • Versenyképes fizetés,
  • Mobil telefon, laptop, előre lépési lehetőség

 

Állások, amik érdekelhetnek