Románul beszélő értékesítési munkatárs

Főállás Eleven Kft. itt: Értékesítés / Kereskedelem Küldés emailben
  • Megosztás:

Információk

Főbb feladatok, munkák:

  • Új ügyfeleket kutat fel, a marketing által biztosított eszközöket használva
  • A bejövő igényeket, megrendeléseket feldolgozza, ajánlatokat készít
  • Napi kapcsolatot tart meglévő ügyfeleinkkel, valamint a társosztályokkal
  • Megszervezi, előkészíti a tárgyalásokat
  • Amennyiben szükséges, helyszíni szemlét, bejárást végez
  • Ellátja a kapcsolódó adminisztratív feladatokat
  • Egy-egy projektet folyamatosan végigkísér, ellenőrzi azok időbeni megvalósulását, egészen a lezárásig (készre jelentés, számlázás, szerződéses díjak befolyása)

Elvárások:

  • Középfokú végzettség, értékesítési tapasztalat
  • Nagyon jó kommunikációs készség, partnerekkel, valamint a fizikai és szellemi munkavállalókkal egyaránt
  • Román nyelv társalgási és írás szintű ismerete (a napi szintű munkavégzéshez szükséges; nem nyelvvizsga bizonyítvány, hanem valós nyelvtudás szükséges)
  • Számítógép felhasználói szintű ismerete
  • “B” kategóriás jogosítvány
  • Rendszerszemlélet, jó szervezőkészség
  • Terhelhetőség, gyors problémamegoldó képesség
  • Precíz, önálló, proaktív munkavégzés képessége

Előnyként kezeljük:

  • Angol nyelv társalgási szintű ismerete
  • Műszaki végzettség, tapasztalat / affinitás

Munkavégzés helye:

  • Budapesti telephelyünkön
  • Romániában

Amit kínálunk:

  • Innovatív, fiatalos csapat és dinamikus cégvezetés
  • Korszerű munkakörülmények, stabil vállalati háttér, felkészült munkatársak
  • Szakmai fejlődési lehetőség

 

Várjuk jelentkezését az et@eleven11.hu e-mail címre magyar nyelvű fényképes önéletrajz megküldésével. Pályázatában, kérjük, jelölje meg nettó bérigényét.

A jelentkezéssel elfogadja az álláspályáztatással kapcsolatos adatvédelmi szabályzatunkat.

Állások, amik érdekelhetnek