KERESKEDELMI PROJEKT MENEDZSER

Főállás hrcerex itt: Értékesítés / Kereskedelem / Üzlet Küldés emailben
  • Megosztás:

Állás részletei

Információk

Feladatok:

  • Meglévő és új Partnerek támogatása telefonon és e-mailen keresztül
  • Ajánlatok, promóciók és egyén marketing tevékenységek összehangolása a marketing csoporttal
  • Forgalmi tervek elérése
  • új és régi termékeink bevezetése
  • új termékek értékesítési stratégiájának kidolgozása
  • Szervezési és adminisztrációs feladatok ellátása
  • Aktív részvétel az értékesítésben- kiváló kommunikációs készség
  • Értékesítő csapat felépítése
  • Értékesítési riportok készítése
  • Kreatív, ötletgazdag szemléletmód
  • Értékesítési tervek elérésének kidolgozása és megvalósítása
  • Az üzletek értékesítési, készletgazdálkodási és logisztikai folyamatainak koordinálása, felügyelete
  • Az üzletek külső és belső arculatának, megjelenésének felügyelete
  • Kimagasló színvonalú vevőkiszolgálás biztosítása
  • a vállalaton belül elfogadott export stratégián alapuló értékesítési struktúra létrehozása
  • aktív ügyfélszerzés,
  • a kereskedelmi partnerek folyamatos támogatása,
  • a vállalat imázsának népszerűsítése
  • kereskedelmi tárgyalások lebonyolítása
  • Pénzügyi teljesítések nyomon követése

 

ELVÁRÁSOK:

  • Aktív tárgyalási szintű (folyékony) ANGOL nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
  • Kiváló értékesítési és tárgyalási készség
  • Értékesítési tapasztalat
  • Kiváló szervező és problémamegoldó készség, proaktivitás
  • Eredményorientált gondolkodás
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • „B” kategóriás vezetői engedély, vezetési gyakorlat
  • képes az önálló munkavégzésre és betartja határidőket
  • Értékesítési affinitás és kimagasló ügyfélközpontú hozzáállás.
  • Minden helyzetben kiváló problémamegoldó és közvetítői készség.
  • Kifejezetten jó kommunikációs és kapcsolatépítő készség.
  • Nagyfokú motiváltság, saját felelősségre végzett munka, cselekvésorientáltság

 

AMIT KÍNÁLUNK:

  • Stabil munkahely
  • Új brand kiépítésének lehetősége, nemzetközi szinten is
  • Szakmai kihívások és fejlődési lehetőség eredményes munkavégzés esetén
  • Versenyképes bérezés
  • laptop, telefon
  • egyéb munkavégzéshez szükséges eszközök

 

EGYÉB INFORMÁCIÓ AZ ÁLLÁSRÓL:

Munkavégzés helye
Budapesti székhelyű, de baranya megyei telephellyel is rendelkezik a cég, a munkavégzés országos, illetve külföldön történő.

SZÜKSÉGES TAPASZTALAT:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat előny, de a lényeg a kereskedői véna.

 

SZÜKSÉGES NYELVTUDÁS:

  • Angol – tárgyalóképes szint
  • egyéb nyelvtudás előnyt jelent

 

Állások, amik érdekelhetnek