Kereskedelmi asszisztens

Főállás Szoke Brigitta itt: Adminisztráció / Irodai munka Küldés emailben
  • Megosztás:

Állás részletei

Információk

Irodai Asszisztens/Ügyintéző kollégát azonnali munkakezdéssel felveszünk.
A beosztáshoz tartozó lényegi feladatok:
 Az iroda működéséhez kapcsolódó adminisztrációs teendők elvégzése, * A cégnél történő folyamatok támogatása,
 Ügyfelekkel való kapcsolattartás,
 Ajánlat/jelentkezés készítésében való közreműködés
Elvárások: Precizitás, megbízhatóság,
 Jó kommunikációs készség,
 Felhasználói szintű számítógépes ismeretek,
 Legalább középfokú végzettség
Próbaidő:
 1 hónap
Havi nettó jövedelem: 156000,- Ft
Munkavégzés helye:
 Pécs – belváros
A pályázat részeként benyújtandó iratok:
 A pályázó fényképes, részletes szakmai önéletrajza feltüntetve benne a szakmai tapasztalatot, képzettséget, végzettséget.
A beosztás betölthetőségének időpontja:
 Azonnal
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, kérjük, küldje el nekünk jelentkezési anyagát a kereskedelmiasszisztens.pecs@gmail.com email címre.

Állások, amik érdekelhetnek