Irodai adminisztrátor

Főállás Nbg Play-Parks and Sport kft itt: Adminisztráció / Irodai munka Küldés emailben
  • Megosztás:

Állás részletei

Információk

Magyar tulajdonban lévő, 20 éves múlttal rendelkező, családi vállalkozás munkatársat keres irodavezető munkakörbe.

 

FŐBB FELADATOK, MUNKÁK:

  • Megrendelések fogadása, továbbítása gyártók felé, nyomon követés
  • Bevételezés, számlázás
  • Reklamációkezelés
  • Szállítás szervezés
  • Kapcsolattartás viszonteladó partnerekkel
  • Kapcsolattartás külföldi gyártókkal
  • Marketinggel kapcsolatos adminisztrációs feladatok

 

AZ ÁLLÁSHOZ TARTOZÓ ELVÁRÁSOK:

  • Beszerzési, értékesítési területen szerzett releváns szakmai tapasztalat
  • Kereskedelmi szemlélet, kezdeményezőképesség, jó együttműködési képesség, rugalmasság és nagy munkabírás
  • Kiváló kommunikáció, tárgyalási és prezentációs képesség
  • Pontos, precíz munkavégzés terhelhetőség, lojalitás
  • MS Office programok felhasználói szintű ismerete, rutinos használata
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban és írásban

 

AZ ÁLLÁS BETÖLTÉSÉHEZ ELŐNYT JELENT:

  • B kategóriás jogosítvány

 

AMIT KÍNÁLUNK:

  • versenyképes bérezési rendszer
  • fejlődési lehetőség egy kiváló hangulatú, fiatalos csapatban
  • minőségi termék, innovatív cég képviselete
  • Teljes munkaidő

 

SZÜKSÉGES TAPASZTALAT:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

 

SZÜKSÉGES NYELVTUDÁS:

  • Angol – Középfok/kommunikációképes szint

 

 

Állások, amik érdekelhetnek