This job listing has expired and may no longer be relevant!

recepciós / asszisztens

Kaarnigon Holding Zrt. Főállás  Budapest, Budapest, Magyarország 16 jul 2017

Az állás leírása

Főbb feladatok, munkák:

  • Klasszikus front office feladatok ellátása (bejövő hívások kezelése, vendégek fogadása/kiszolgálása)
  • Tárgyalófoglalások koordinálása, termek előkészítése illetve rendben tartása
  • A recepció és iroda zökkenőmentes működésének biztosítása, rendben tartása
  • Bejövő/kimenő postai/futár küldemények kezelése
  • Iratrendszerezés, szkennelés, iktatás, fénymásolás, lefűzések
  • Futár- és taxirendelés
  • Iratok, levelek iktatása
  • Megrendelések kezelése (irodaszer, irodatechnikai kellékek, ellátmány)
  • Szállítói kapcsolattartás, szervizeltetés (irodagépek, telefonközpont, irodapark)
  • Egyéb adminisztratív és operatív feladatok ellátása

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • minimum középfokú végzettség
  • MS Office programok erős felhasználói szintű ismerete
  • hasonló munkakörben szerzett legalább 2 éves tapasztalat
  • megbízható, felelősségteljes munkavégzés
  • talpraesett, kedves, segítőkész személyiség
  • logikus gondolkodásmód, proaktív hozzáállás, önálló munkavégzés
  • lojalitás a céggel és a munkakörrel szemben

Amit kínálunk:

  • Fiatalos munkakörnyezet, változatos feladatok
  • Jó csapat és kellemes munkahelyi környezet
  • Stabil, hosszútávú munkalehetőség
  • Versenyképes jövedelem

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztráció
  • Személyi asszisztens

e-mail: gabor.nemeth@me.com

707 megtekintés összesen, 1 ma Nyomtatás