Állás részletei

Információk

XI. kerületi irodaház recepciós, asszisztens munkatársat keres főállásban, heti váltásban, váltott műszakban H-P 6:00-14:30, illetve 13:30-22:00

Feladatok: Vendégek fogadása, telefonok kezelése, az épületbe való belépés és kilépés nyilvántartása, intézése. Nyilvántartások, táblázatok kezelése, bérlőkkel való kapcsolattartás, irodavezető munkájának segítése.

Jelentkezni fényképes szakmai önéletrajz elküldésével, valamint fizetési igény megjelölésével lehet: a recepcio@horizontpark.hu email címen.

Elvárások:

– Angol nyelvtudás

– Jó kommunikációs készség szóban és írásban

– Alap számítógépes ismeretek

– Ápolt, igényes megjelenés

– Precizitás

– Tolerancia

– Pontosság

– Megbízható, pontos önálló munkavégzés

Állások, amik érdekelhetnek