Irodai asszisztens

Főállás OpenJobs itt: Adminisztráció / Irodai munka Küldés emailben
  • Megosztás:

Állás részletei

Információk

budapesti IX. kerületi irodánkba keresünk egészségügyi termékekkel foglalkozó csapatunkba gyakorlott munkatársat irodai asszisztens munkakörbe

Feladatok

  • vevői rendelések kezelése, nyilvántartása, visszaigazolása
    partnerekkel és munkatársakkal kapcsolattartás e-mailen és telefonon
  • készlet folyamatos figyelése
  • raktárba érkező áruk bevételezése, kisebb dobozok, borítékok összekészítése, átadása a futárszolgálatnak
  • értékesítés kiszámlázása, bizonylatolása
    partnereink – egészségügyi intézmények igényének megfelelően a szállítási határidők pontos betartása
  • vezetőség rendszeres tájékoztatása
  • egyéb adminisztrációs feladatok

Elvárások

  • jó kommunikációs készség, rátermettség
  • jó szervező készség
  • terhelhetőség
  • magas szintű számítógépes ismeretek
  • megbízható, precíz, önálló munkavégzés
  • lojalitás a céggel és a munkakörrel szemben
  • problémamegoldó gondolkodás
  • „B” kategóriás jogosítvány

Előnyök

  • angol nyelvismeret, kommunikáció
  • egészségügyi területen szerzett tapasztalat

Amit nyújtunk

  • biztos vállalati háttér
  • jól felszerelt, modern irodai környezet
  • fiatalos, lendületes csapat

Állások, amik érdekelhetnek