This job listing has expired and may no longer be relevant!

Irodai adminisztrátor angol nyelvtudással

Europrompt-Consult Kft. Főállás  Budapest, Budapest, Magyarország 16 jún 2017

Az állás leírása

Főbb feladatok

  • általános irodai feladatok ellátása
  • anyagrendezés: könyvelési-, bér- és egyéb iratok szétválogatása, könyvelési anyag előrendezése adatrögzítéshez
  • telefonos/e-mailes/személyes kapcsolattartás a partnerekkel: iratanyagok nyomon követése/bekérése/számontartása, a partnerek által kért bizonylatok szkennelése/küldése, napi kérdések megválaszolása (angol nyelven is)
  • adatrögzítési feladatok ellátása: az előrendezett számlák, pénztárbizonylatok, bankszámlakivonatok, egyebek adatrögzítése könyvelőprogramba
  • postai küldemények kezelése

 

Elvárások

  • angol nyelvtudás
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek (kifejezetten MS Office ismerete)
  • hatékony munkavégzés egyénileg és csapatban egyaránt
  • pontos, precíz munkavégzés, felelősség vállalása az elvégzett munkáért
  • szervezőkészség
  • jó kommunikációs készség
  • dinamizmus, terhelhetőség, alkalmazkodó készség
  • rendszerben való gondolkodás készsége
  • önállóság

 

Előny

  • könyvelőirodában szerzett szakmai tapasztalat
  • szakirányú végzettség, pl.: pénzügyi-számviteli ügyintéző
  • Novitax program ismerete

 

Amit kínálunk

  • fix bérezés megegyezés szerint
  • rugalmasság
  • hosszú távú munkalehetőség
  • egyéni fejlődés lehetősége
  • családias környezet

Jelentkezni fényképes önéletrajz elküldésével lehet a reni@europrompt.hu e-mailcímre, fizetési igény megjelölésével.

484 megtekintés összesen, 6 ma Nyomtatás