Adminisztratív és szervezői feladatok ellátása

Upledger Institute Hungary Főállás  Biatorbágy, Pest, Magyarország 26 okt 2017

Az állás leírása

Feladatok:

  • az Intézet craniosacralis terápiás referenciarendelőinek pácienseivel való telefonos és személyes kapcsolattartás, ügyintézés
  • az Intézet képzéseinek szervezésében és lebonyolításában való közreműködés
  • kapcsolattartás az amerikai anyaintézettel e-mailben és telefonon
  • a craniosacralis terápiás rendelők rendben- és tisztántartása
  • az intézetvezető személyes ügyeiben való aktív közreműködés (pl. utazásszervezés)

Elvárások: 

  • gyors, hatékony és koncentrált munkavégzés
  • önállóság, kreativitás
  • precizitás, megbízhatóság
  • kiváló szervező és kommunikációs készség
  • empátia és türelem
  • felhasználói szintű számítógépes ismeret (Mac ismerete előny)
  • legalább középfokú élő angol nyelvtudás
  • ápolt, megnyerő megjelenés, kellemes beszédhang
  • B kategóriás jogosítvány előny

Amit kínálunk:

  • páratlan munkakörnyezet
  • kivételes, rendkívül összetartó és baráti légkör (teljesen stresszmentes)
  • önállóság, rugalmas munkavégzés
  • folyamatos képzési, továbbképzési lehetőség

Fényképes önéletrajzot és motivációs levelet a fizetési igény megjelölésével az alábbi e-mail címre várunk:
info@upledger.hu

Online jelentkezés

Jelentkezés az állásra

209 megtekintés összesen, 7 ma Nyomtatás